Lilypie First Birthday tickers

dilluns, 15 d’agost del 2011

Esperant novament el desenllaç del cicle, i ja en van tres

No faig més entrades perquè no hi ha res a explicar, je je je. Desde principis de cicle he fet gràfiques de control de temperatura, és curiós com es comporta el cos durant el cicle i les senyals que et dona durant el mateix. Us deixo la meva gràfica fins el dia d'avui.


Per aquells que tingueu curiositat, al principi del cicle les temperatures són relativament baixes, en el meu cas, al voltant del 36º i en el moment de l'ovulació s'observa una pujada continua o sobtada, en el meu cas continua, segons els test d'ovulació i les gràfiques vaig ovular entre el dimecres 11 i dijous 12. Després de l'ovulació les temperatures es mantenn altes fins al final del cicle, baixant novament en cas de que hagi de venir la regla i mantenint-se altes en cas d'embaràs.  Tot just han passat 5-6 dies de l'ovulació, pel que les temperatures encara es mantenen elevades.  Actualment no tinc massa molèsties, ahir vaig estar amb dolor com de regla durant el dia però avui ja està. En el transcurs d'aquesta setmana i la propera podrem saber el desenllaç del cicle. La previsió d'arriba de la regla és per el dimecres dia 24 d'agost.

1 comentari:

  1. A veure si ho podem celebrar ben aviat!! Tot i que ja saps que no sóc massa amiga de gràfiques i test, que l'única cosa que fan és fer-nos obsessionar una miqueta!!

    ResponElimina