Lilypie First Birthday tickers

dimecres, 15 d’agost del 2012

Els canvis que torna a experimentar el meu cos

Ja han passat 5 dies desde el neixement de la Mariona, i les úniques molèsties que tinc són a vegades tibantor a la part baixa de la panxa i una mica de coisor a la vagina. El problema que tinc és que em costa molt anar de ventre i a sobre em fa una mica de por el tema de que si apreto massa els punts em puguin fer mal. Per això penso que també el dolor de la panxa pot venir d'això. És una passada la diferencia de recuperació d'una cessària a un part natural, tot i que si estic molta estona dreta em fa mal l'esquena, no te color als dolors que vaig estar sentint durant molt temps amb la recuperació anterior. Em sento molt activa, tot i que encara no arribo a tot, les ganes hi són.

1 comentari:

  1. I tant que estas activa, però temps al temps i no forcis la màquina!!

    ResponElimina