Lilypie First Birthday tickers

diumenge, 24 de juliol del 2011

Experiments que podrien predir un possible embaràs

M'ha costat moltissim trobar el nom per l'entrada d'avui, però finalment l'he trobat. Us faré cinc cèntims del que he fet per arribar a aquesta conclusió. Sóc participant d'un fòrum de maternitat que es diu el Soc petit. I en un d'ells una noia tenia el presentiment que podria estar embarassada i havia sentit que si es feia un Test d'ovulació i sortia la línia marcada podria significar un possible embaràs. Es va fer un test d'ovulació als 5 o 6 dies abans de la falta i li va sortir la ombra marcada, i al dia següent se'n va fer un altre i encara va sortir més marcada, finalment a dos dies de la falta es va fer un test d'embaràs i li va sortir positiu.
 A data d'avui estic a 4 o 5 dies perquè em vingui la regla, i com que, encara em queden bastants tests d'ovulació he pensat que no hi perdria res per provar-ho, quina ha estat la meva sorpresa quan he vist apareixa la segona ratlleta. Aquest cop tinc un no sé que, que em fa pensar que estic embarassada, petits detalls i senyals que m'està donant el cos. Fa un parell de dies que no em trec el mal gust de boca, tot i que això no sé si voldrà dir alguna cosa, ja que amb l'embaràs anterior no m'havia passat. Un excés de suor, tot i que estem a l'estiu no he suat cap dia, i és curiós que quan baixen les temperatures jo començo a suar. El pit esquerre el tinc més gros que el dret i desde avui molt més sensibles. Això podria ser també psímptomes pre-mestruals. A part d'això cap símptome més, ni cansansi, ni mal d'ovaris, ni res que hagi de predir que hi ha un possible embaràs. Aquest vespre me'n tornaré a fer un altre i demà al matí provarem amb un test d'embaràs, en tinc dos.

1 comentari:

  1. Molta sort!! Això que els TO (test d'ovulació) serveixin com TA (test d'embaràs) té una explicació. Amb l'ovulació i amb l'embaràs s'activen unes determinades hormones. Imaginem que aquestes hormones són dos bessons, un dels quals porta un barret i l'altre no. Quan et fas un TO, aquest busca els bessons i si els troba es marquen les dues línies. Els TE només busca els barrets, no els bessons, per això si et fas un TO com si fos un TA també ho marca, perquè troba el barret i el bessó. Aquesta explicació també la vaig trobar al sóc petit i em va semblar molt aclaridora.

    ResponElimina