Lilypie First Birthday tickers

dimecres, 13 de juliol del 2011

Segon cicle de recerca.

Finalment la regla va fer acte de presència el dia 2 de juliol, 1 dia abans del previst i durant el viatge cap a França, imagineu-vos 6 hores de cotxe, amb un mal d'ovaris increible i sense saber com posar-me. Durant varis dies vaig tenir coll avall que m'havia quedat embarassada però quan faltaven 2 o 3 dies perquè em vingués hi havia alguna cosa que em deia que no. Pensava que em sentiria decebuda o trista però tot el contrari, potser al ser fòra de casa de vacances dins meu preferia no voler estar embarassada, no sé. A més com que m'han passat tant ràpid els dies doncs ja torno a estar a punt d'ovular. El que tinc molt clar és que no em penso capficar com el mes anterior, el que hagi de ser serà!!!

1 comentari: