Lilypie First Birthday tickers

dimarts, 28 de juny del 2011

Seguim esperant, tindrem novetats?

Aquesta incertesa és  una mica angoixant, sobretot per si se senten coses que potser no volen dir res i que s'han produït de forma sugestiva. Segueixo amb els mateixos psicosintomes, el que potser se m'ha accentuat una mica és la sensació de puja i baixa de la panxa, ara em fixo o noto segons quines olors i tinc una mica més de gana. La tibantor de la panxa segueix i la noto més dura i inflada al vespre. M'he comprat un test d'embaràs clearblue, i volia fer-lo servir divendres, però em sembla que m'esperaré a fer-me'l el dia que m'hauria de venir la regla que és diumenge, en cas que no vingui. Hagués preferit no sentir res i trobar-m'ho després, ja fos negatiu o positiu, ja que així suposo que no s'hi pensa tant en les senyals. Seguirem informant!

1 comentari:

  1. He descobert el teu blog a través de la sol solet i t'he afegit al meu. M'agradarà seguir-te. Jo també tinc previst una segona maternitat, però la meva primera encara és molt recent i esperaré, però no gaire, no. Així que em tornaré a submergir en el món dels psicosímptomes, les gràfiques de temperatures, els TO i els TE... Tant de bo tinguem sort ben aviat!!!

    ResponElimina