Lilypie First Birthday tickers

dimarts, 21 de juny del 2011

Haurem fet diana? ; )

Suposo que pensareu que sóc massa calculadora, però és que desde que vaig tenir a la Jana em conec molt millor el cos, és a dir que noto molt quan he d'ovular així que aquest cap de setmana he aprofitat al màxim, je je je. Dissabte diumenge i dimarts, pobret s'haurà sorprès del meu interés, ja que normalment no prenc la iniciativa.
L'únic que noto diferent de la resta dels mesos és que aquesta vegada he notat com unes punxades als ovaris durant l'ovulació. Potser sempre m'ha passat, però fins ara deuria ser imperceptible. Ara comencen els dies d'incertesa, però com que és el primer cicle que ho provem intentaré no angoixar-me, tot i que en mi és molt difícil. Ho sé per experiència ja que amb la Jana em vaig fer el test d'embaràs 1 dia abans de la falta. Però intuia que estava embarassada, augment de pits, més freqüencia per anar a lavabo. Tot i que no tenia cap símpotma més sabia que hi havia alguna cosa diferent, potser va ser intuició!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada