Lilypie First Birthday tickers

dissabte, 25 de juny del 2011

Seguim amb els psicosímtpomes?

Doncs sí, sembla que seguim igual notant coses extranyes quan potser és massa aviat. Segueixo amb aquest puja i baixa a la panxa, més al matí que a les tardes, punxades als ovaris de tant en tant. Se m'ha despertat una mica la gana i el que més m'ha cridat l'atenció és que han augmentat lleugerament els pits i al apretar una mica, però només una mica el pit dret, em surt llet. M'ha sobtat ja que la jana va deixar de prendre pit al setembre de l'any passat. Ha estat una sensació reconfortant tot i que sorprenent. Encara falten 8 dies perqueè em vingui la regla o no, je je. Aquesta incertesa em desespera, ja ja ja.

3 comentaris:

  1. Ja se que és complicat, però fes coses que t'ocupin el cap!! No t'obsessionis!!

    ResponElimina
  2. Ja saps com sóc, i és mu mu mu difisi!!!!! XD

    ResponElimina
  3. Estic amb la Montse!! Però això pinta molt bé, jejeje

    ResponElimina