Lilypie First Birthday tickers

dissabte, 16 de juliol del 2011

Sensacions diferents.

No sabia quin titol posar-hi i al final m'he decidit per aquest però tampoc no ho tinc massa clar. Per on començar..... Doncs bé estic a meitat de cicle, dimecres i dijous em vaig fer test d'ovulació ja que sé més o menys quan ovulo, ja que normalment ho noto, aquest mes no he notat res de res, ni punxades ni molèsties, axiò va com va. Dimecres al matí i per la tarda em van sortir les dues línies marcades una més fluixeta que l'altre. Dijous em van sortir les dues linies molt marcades tant al mati com a la tarda i ahir pel matí una de les dues començava a ser més clareta. Això volia dir que dijous el test va donar positiu i que en el plaç de 24 o 48 hores ovularia, a hores d'ara no sento res de res, ni les molèsties dels mesos anteriors i sobretot els dolorets del primer cicle. Potser és perquè al estar uns dies de vacances no hi he pensat tant en el tema i estic molt més relaxada. Ara estic amb la actitud de, el que hagi de ser serà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada